Głos lektorski znacząco wpływa na odbiór filmów, seriali czy też reklam. To właśnie on tchnie życie w projekt, nadając mu tym bardziej indywidualny charakter. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego przy produkcji animacji reklamowych, a także filmów promocyjnych możliwe jest wykorzystanie narracji głosowej. Nie posiadamy własnej bazy lektorów, co wbrew pozorom ma spore zalety. Współpracujemy z różnymi podmiotami oraz studiami nagraniowymi, a zatem jesteśmy w stanie zaoferować szeroki wybór głosów. Ponadto wiąże się to z selekcją zarówno bardzo rozpoznawalnych aktorów, jak i tych mniej znanych (lecz równie profesjonalnych).
Lektorzy reklamowi: jak ich wybrać?
Jak dobrać odpowiedni głos? Którzy lektorzy reklamowi zrobią najlepsze wrażenie na odbiorcach? Nie musisz się o to martwić, z chęcią pomożemy Ci w selekcji. Zawsze bierzemy pod uwagę dwa istotne aspekty: przeznaczenie reklamy oraz spójność przekazu. Należy starannie wybrać ton, barwę, tempo, a także wiek lektora (na przykład narracja dziecka nie za bardzo zachęci do kupna drogiego samochodu). Równie istotne jest utrzymanie harmonii filmu. W naszym studiu animacje dopasujemy do istniejącego już nagrania. Dzięki temu zyskamy pewność, że wszystko będzie całkowicie spójne. Co w przypadku, gdy już coś zamówiłeś z bazy głosów lektorów? Możesz nam to dostarczyć, a my zajmiemy się resztą!
Ile kosztuje głos lektora?
Cena nagrania zależy od różnych czynników. Przede wszystkim liczy się doświadczenie i renoma lektora. Rozpoznawalny głos będzie kosztować znacznie więcej od tego mniej znanego. Następnie należy rozważyć długość oraz „skomplikowanie” scenariusza. 30-sekundowa oferta sprzedażowa jest dużo prostsza w realizacji niż jednominutowa narracja poetycka. Sporą różnicę w cenie robi również forma emisji nagrania. Zazwyczaj jeśli zostanie ono wyemitowane w telewizji, będzie kosztować dużo drożej, niż gdy znajdzie się w radiu czy Internecie.
Cena pośrednictwa i czynności dodatkowych
Koszt pośrednictwa ze studiem nagraniowym, a tym wybór głosu, wynosi 150 zł. Dodatkowo w ramach tej ceny nabywamy stosowną licencję, nadzorujemy poprawki i edytujemy audio. Jest ona niezależna od tego, czy nasza firma korzysta z bazy lektorów polskich, czy zagranicznych. Ta stawka nie wlicza do siebie opłaty nagrania, którą ustala studio lub sam aktor.
Uzyskaj szybką, niezobowiązującą wycenę: